今日中午食完lunch返黎..見到好多人係下面寫揮春啊..之後就拉人同我去寫啦...點知個個都係衰人..唔陪我去喔..但我又見到好多我地班既人係下面...無理由自己落去架嘛....之後硬拉詩琴落去..佢都唔去....見到老馮佢地啦...佢地仲同我講f1先去=______=''
無人同我去....後黎搵左奶奶同我去..haha..落到去超搞笑.我地係度企..之後我真係寫lu...我寫左2張..一張係雙喜啊...返到上去...將個喜字貼左落4愛班個黑板度....笑死....
今日過得好開心啊...成日都唔記得做過d咩...不過記得寫揮春都唔錯啦...hahahahahaha
|