噙日我同佢地出左去買3..我買左一件3同一條庫o..幾令.
.不過又轉左dfeel口甘..口合哈..
詩琴買左2件3..索都一件...但佢有一件仲諗緊訂唔訂..今日真係無問到佢添...
哈haha...
今日都好開心ar...不過少左出班房囉...我做晒聽日要交既功課la..
叫我同位聽日幫我交..嘻嘻..係米唔似我呢..不過我呢幾日過後就會俾心機追返上去架la...arjar!!
哈哈..知唔知arjar咩意思呢...係加油咁解..我睇巴黎戀人果時學架...不過唔知串得岩唔岩呢..
今日咳到我死死下ar..依家仲咳緊..最衰噙日啊媽係煮牛腩ar..搞到我辛苦左..
我老豆要我返去大陸wor..我同細佬都唔制..死咁講借口唔返去...佢要我地返去1.2日無所謂ar..
叫我地返6日wor..真係笑大人個口ar..我同細佬點會同佢顛ar..
聽日就返工la..我好開心ar..不過一定要話俾自己知..記得請假ar..唔記得就大制la..><
我會死得好快...2日咋..第一日成功左就得架la..哈哈
等陣等hoyi電話...唔知聽日要做d咩既呢...haha
甜∼∼我好期待o....haha
|