。*MEI★..ღ。Φ日言己.. .ღ*.:•
ㄖ╳×見到月月友幸福●*●已經足夠◆─┼─ ○ · · · *。
crazymay
暱稱: oO飯may*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記重開
此日記現在關門大吉~!...
nononoono...
happy birthday
今日玩得好開心
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 68
今日人氣: 61
累積人氣: 3890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


噢.... 分類: 未分類

今日係學校悶到死....返到去放功課..

之後上堂抄返中文...抄抄抄..

之後派返化學測驗..好釆岩岩合格..

唔係想合格就算,,,我要加油先得..哈哈哈.

今晚又溫唔到書啦..

不過聽日測物理哦..

唔溫唔得...我明明記得要生物測驗..但佢地都話無..

點會既呢..真係奇啊..

上PE堂...好熱啊...

點會咁熱架...我出晒汗啦..

唉...遲D熱D添我都唔知點算啦..

到時我又係生人物近啊...

嗚嗚...好耐無行街啦...

都唔多想行..返屋企好過啦..

但返到去對住部電腦又可以做到D咩呢..

悶到發臭..

我發現左一樣野..

上次返大陸..果度已經好興同苦瓜乾黎煲水飲..

聽講好多好處既喔..

今日聽啊甜講起用苦瓜擦面我都唔記得..

返到屋企啊媽叫我飲涼荼...2日了D涼荼..我未飲過..

原來係苦瓜荼...點算...咁苦...

上次係大陸試過了...超難飲..的..

雖然話對面好姐...但我始終頂唔到陣味..最後無飲

哈哈哈...

甜妹飲唔飲呢..你飲聽日話我知..我羅俾你飲啊下

 






訪客留言 (返回 crazymay 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]