今日悶到嘔電丫..
依家索果班又話悶..
甜又話想同我1班..><
其實我都好想同你1班架........-333333-
但後悔太遲啦..我已經係果班既人啦..
你唔可以咁樣架..>>..<<
知嘛*.*
今日我m痛
痛到我面青青..
個死人miss仲話我上佢堂訓覺喔..
咁人地辛苦嘛..
1D都唔識睇諒下我m痛既..
陳子啤黎同甜食飯..
我地又係..
俾只死人鳴激1激我..
我開始出聲啦,’
之後飲左5杯water.
勁丫呢..嘻
不過要我係呢個班再搞落去..
我maybe會啞丫..
岩岩等埋hoyi放工..
笑到我死.ar...@@@@
我後日同佢仲有佢班fd去bbq..
雖然我身上無錢..
但無見佢地咁耐..見下囉'
而且聽hoyi講佢地都好掛住我架...
哈哈...哈哈..
我聽日去羅袋啦
我覺得個袋唔錯..
哈哈////1到夜晚成個人唔同晒啦我又
|