| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
| ..... |
分類: 未分類 |
我噙日同hoyi係kfc勁唔開心啊..
只andy好大聲話我地囉..
我地成日都無同佢講過野..
佢同我地講野我都費鬼事同佢講野啊
勁cheap..
我米嬲囉.,,.
哈哈...
噙日啊火到左我等車果陣打俾我...
叫我陪佢吹下水
咁我就陪左佢去傾左一陣計啦
仲係覺得有d野咁..
仲同一個識左一日既人係m記傾計傾左成半個鍾..
痴線架..
不過幾搞笑囉...
我返到屋企同甜傾計傾左好耐啊.,.
佢一cut線又話唔開心啦..
唉..唔好成日咁啦...只會令自己日日都過得唔開心..
我依家都無野啦...
總之你自己想點就點啦,.,,
我唔理你啦..
哈哈哈哈哈哈哈哈...星期6去海洋公園
不過得3丁友去....要搵多個人去先得..
咁岩甜條仔又係去喔...
我要唔俾佢見到我先得..
佢話俾鬼屋張飛我...
明知我唔會入...佢擺明玩我....-.-
哈哈哈哈哈...
日日都唔記得羅巴斯光lei俾啊索...哈哈
我同hoyi返埋星期5就唔返工啦..
唔做啦...
要係呢2日搵返份工先得,,
dior我過2日添就買到啦...哈哈
diordior
|
|