今日10:30就去左教會,,,
衰人張+希講到遲到好嚴重咁.....嚇死
唉,,,咁早去到都係聽人講聖經,,
祈禱到祈左4,5次.....
補習既時候一題都冇問過牙博士....廢既
+++++++++++++++++++
之後同VL盈去左好運就各散,,
去左Library...同小米米行街
返番樓下談天說地,,講番小學既野
見到有隻好可愛又可怕既貓貓....嘩...我地跟住佢啦
點知突然,佢行左幾步過黎
我地即刻跑走,,,俾人笑....哈哈
好多謝你牙,,送我番屋企,,YOU ARE THE BEST,I KNOW!!
|