| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
 |
|
HAPPY...

|
|
今日週會巧開心a...係我地班主任做司儀...佢帶唱歌^^...點知我地班男仔佢地今次唱得好鬼聲...好似係第一次咋...=p之後就開始問答比賽la...wahaha..我地win左a勁開心^^...雙冠軍...都係第一次^^...之後就同a shan玩....點知整傷左佢...sor a...有dd內疚.../.\成個小息都冇咩點同佢過講野..1個人係度自閉....之後sleep....好彩好快就冇事^^....之後就一齊溫豬豬...又好麗君堂la...^^happy>8<麗君..佢好令令a..#^.^#...愈來愈like佢,,,我好似係雙性咁tim...點算...點算....'''>.<'''之後就好鬼悶...唉...maths e個禮拜勁多做....好恉a....econ quiz好難...勁多都唔係咁識做...唉..好冇用a...點解我咁蠢ga..=.=''聽日又要交compo...死得la...今晚要開夜車lu...唉..唔想><...放左school留左係library1陣,,,,之後就返就hw lu...
 |
|
刊登時間︰2006-09-28 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 83 | »
|