| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
 |
|
2006-08-02

|
|
今日8點就起身la...又要返school...好鬼累...返到school就傾左一陣...之後就坐返好la...原來今日係10點開始...好多人都早左...a sir都早左開始...我又係shan坐...好開心︿︿...我們大多時間都係0係度傾計...勁開心...同shan講返深山ge日子...佢都覺小偉同小葉都係型仔..yeah...<3>...我愛爆佢地...好可惜冇得見la<>...之後就好多maths題都唔係咁識做...要問tingting&ying...好彩有佢地咋.thz...放左就返home la...點知落雨..好彩tung有遮...要遮3個...見到雨細左就唔遮la.我....返到home就watch tv &食飯...食完之後就開腦..點知又hand左...好彩記得call ki交學費...之後就同姿出去library...見到佢...唉.....有d唔好意思#>#...由於琴日ge事情...唔好意思見佢....so扮見唔到...之後就用左一陣腦...點知同姿講野...比人話><.../.\...好慘...用左15mins腦就去左睇書...見到Mrs Ng好想同佢傾...但係冇膽..唉..好冇用a...4點又用過..唉..勁多人..好彩都用得....真係lucky....但5點就要用完..真係快
 |
|
刊登時間︰2006-08-02 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 83 | »
|