| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
| 剪頭髮 |
分類: 未分類 |
今日去左pizza hut 食lunch ..
嘩....個個娜威三文魚忌廉之心pie
好未到呀媽都唔認得呀
仲有一個雪糕泡芙都好正呀..
yummy yummy
食完又肥幾磅..哈哈
之後去左剪頭髮
又唔知剪乜好
咪求其剪囉..
剪完都ok既..唔太差
剪完買書...
買褲...
跟住返到屋企就執野
發現個袋唔係好夠大添...
哈哈
聽日就走lu...
|
|
|
PIZZA HUT度有個批係叫唔知咩咩甜批..
幾好食的>V<"
|
網主回覆
係,,等我下次試下先... Posted at 2006-08-14 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
shanb 於 2006-08-13 11:51 PM 發表:
wa∼等我得閒又去睇先!!!
其實我睇廣告果陣已經估到好好食嫁啦
因為我個人勁中意食3文魚牙,,,
e...係剪短定點牙∼
如果剪短就好lu!
有新野睇!!!/\/\v
|
網主回覆
係呀,,
係呀..推介!!
我都觉得好正呀~~
長度就短左..
不過都長過你...
哈哈..xdd Posted at 2006-08-14 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|