今日同oin傾傾下msn
佢話家長會個日sa姐加左好多校規呀
頂..
聽講話..
1. 要着學生鞋...姐係有鞋帶..or..魔術貼個種
2.要紮頭髮
3.要咩背囊...仲要係 藍..黑...灰
4.唔可以用名牌袋
5.locker 要一個星期清一次
6.唔可以用有味既cream
7.如果每個月有6個人電話響...咁以後就冇得帶電話
8. project既分數要放係成績表到
9.locker唔比放書
10.指甲油冇色都唔得
11.冇色唇油都唔得
等等...嘩...咁q多...
仲樣樣都唔合理添...
叫我地點服呀!!
|