crazyyy
暱稱: kwan =]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-05
學生會
空閒的...
難聽既英文
第二天上課
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
chan keung ' s xang...
jennifer 's xanga
jessica 's xanga
katrina 's xanga
kirsche 's xanga
ling 's xanga
manyi 's xanga
oin 's xanga
sonia 's xanga
Time
站內搜尋
2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


校規 分類: 未分類

今日同oin傾傾下msn

佢話家長會個日sa姐加左好多校規呀

頂..

聽講話..

1. 要着學生鞋...姐係有鞋帶..or..魔術貼個種

2.要紮頭髮

3.要咩背囊...仲要係 藍..黑...灰

4.唔可以用名牌袋

5.locker 要一個星期清一次

6.唔可以用有味既cream

7.如果每個月有6個人電話響...咁以後就冇得帶電話

8. project既分數要放係成績表到

9.locker唔比放書

10.指甲油冇色都唔得

11.冇色唇油都唔得

等等...嘩...咁q多...

仲樣樣都唔合理添...

叫我地點服呀!!

 






訪客留言 (返回 crazyyy 的日誌)


>OIN< 於 2006-09-03 11:38 PM 發表:
"我們是悲~慘的小學生! 我們天天要對住SA姐! 我們在痴線,我們在低B! 我們要殺左SA姐!"(歌詞黎嫁..改自麥兜果首)
係咪好好聽呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唱個陣又幾順喎!
邊個作嫁,,咁有型
Posted at 2006-09-04 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanb 於 2006-08-31 07:08 PM 發表:
deeeeeeeeee佢...

唔制牙...我唔要著學生鞋牙....

佢不嬲都話locker唔比放書嫁啦...

but冇人理姐...

希望唔會真係理啦=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係...學生鞋...頂!!
仲有頭髮呢...我唔想紮呀!!
超麻煩!!
Posted at 2006-08-31 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]