Happy birthday to me.....Happy birthday to me~
重有幾日就19歲仔啦....生日願望系咩呢!!!!
我22號要都要返工因為我遲左職- 5可以請假~
夜晚又要返學= =.定系我逃學同屋企人食好無呢!~
不過都好D夜晚系校慶~miss話同我一齊搞埋生日有蛋糕~~
但系呢!~= = 同校慶一齊搞有D怪
~~~2選1 好難抉擇~~
嘻嘻