琴日果套xx俠侶*吾打..悶到嘔..甘就諗住訓陣..就無醒'
吾中2 bobby!`返去..睇頒獎..家燕媽媽全級第3.好野!`
中man阡maths第1..lam卓 is 第1*lau ka yee art第1!
chan曉怡music第1*'派成績表"全班家燕媽媽第1..米第2*
yu第3!!!!` lam卓第4..我第5= =*米全級第4*!yu第15
lam卓18 我 19!`*yu就好..今次mo溫書[最多溫少少]'
科科5十6十..最好7十到*佢上學期全班第1..全級第3*
拉返上學期..就全級15班3!` 我上次全級15全班4!`
甘我上學期爆溫*下學期溫少少刀得na=3="
無優點無缺點*操行b+*do琴日同佢條仔去影貼紙相'
扮咀*= =好嘔*梁kin唱通街!`xdd'
聽日卡拉o babe飛躍校園泥了*!!!yeah"
帶相雞!jade泥就好了*我估佢會問 有無人非法dl!`
吾好坐廂坐哇!!!!`唉..坐就死!'我估佢會問邊個夠膽果晚打去卡拉obabe
代表kingling唱歌..xd*我吾敢舉!`
p.s"今日打去卡拉o babe問佢有邊個泥*! `=]
|