我愛你,因為喜歡被你寵愛的感覺、被你保護的的感覺、被你擁抱的感覺、和被你愛上的感覺......
那天,
在機場入閘前,
第一次跟你說了一次,
我愛你。
怎知,
這是第一次,
也是最後的一次......
crossoverme
暱稱: Kiyoi
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開Xanga了!~
十分•痛
Last lesson
海洋濕身一日遊
今日的日記
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小學校網
中學校網
車厘子のBlog
重色輕友HSuNnYHbLo...
棒棒堂的二號粉絲的Xa...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 15
今日人氣: 40
累積人氣: 1399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 15 日  星期五   雨天


點解會冇感覺?? 分類: 未分類

考試,

本來係我最唔鐘意H事,

比著以前,

今日--考完試H日子,

我應該好開心至係,

但係,

開心HFeel一d都冇,

取而代之H,

係一種好想喊H感受,

心,

係到不停咁流眼淚,

點解會咁?

我都唔知!!!

我一路在內心流眼淚,

突然,

落大雨,

係天對我的同情嗎??

考完今次H畢業試,

係咪意味著,

我同我H同學,

就黎要分開呢???

如果時間可以流滯,

我會毫不考慮就選擇六年班,

因為,

喱年係我咁多年以黎,

算係過得最開心H一年。

雖然唔開心H野都有,

但係,

開心H,

終究係佔多數,

原本以為,

喱年仲會過好內,

但係原來唔係,

2007年,

好似係過得最快,

最快H一年,

畢業o個日,

我會喊嗎?

我覺得我一定會!

因為,

係喱六年,

我H同學陪我過左好多甜、孫、苦、辣H野!!

好似,

上次去睇十分愛,

我唔見左銀包,

係Alice、Janice&Cherry佢地叫我唔好喊,

比錢我搭車,

上次畢業營,

係Joanne陪我一齊聽鬼故聽到一齊大叫,

仲有好多、好多,

但係,

我喱世,

都唔會忘記......






訪客留言 (返回 crossoverme 的日誌)


cherry95310 於 2007-06-17 09:22 PM 發表:
真係CHANGE左喎!!>3< 真係老友!!! 愛死你牙>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wa ka wa ka!!我地係好朋子ma!!
Posted at 2007-06-18 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PUNKwithLOVE 於 2007-06-16 10:35 AM 發表:
我都唔會忘記一年
笑、哭、流淚既情境
只好一起走下去吧
KAI FRD子
JOANNE____頌CHUNG
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry95310 於 2007-06-15 10:34 PM 發表:
hey girl!!
我都好似有叫你喎好喊嫁喎=.=
wakakaka~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Change law!!!
Posted at 2007-06-16 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]