-_-唉...今日成日都頭痛~
可能因為琴晚無洗頭吧-口-"...
講番今朝 又好似平時咁7點左右起身-_-"
之後8點度就出去學琴la..
今日無彈到琴 成日o係度學樂理呀-0-"
因為時間岩岩好做完本grade1既...
學琴o個陣 我又問老師econ同business既分別拉..
佢知道左我o個間點揀科之後 就覺得我o係hk既大學好難揀到修咩科lor~
因為佢怕某d系係要你學左某d科 但係我又無修wo~
唉..好煩呀=_=
之後就番觀塘拉~
去到福中等人o個陣 見到kinki wo~
所以就同佢傾左陣計拉..
跟住就同明仔信仔+一大班人落amoy食野..
落到去之後 我地行左勁多地方lor-.-"
其間仲多次見到candy ivy佢地tim@@"
而最後都係o係大家樂食-0-..."
食完野之後 我地又唔知邊度有地方落腳wo-_-"
本身想上我間舊屋嫁=口="不過呀e又唔o係屋企 無得羅key wo...
經過一番熱烈既討論之後-_-我地最終決定去hamka屋企..
去到之後 我地一邊玩鋤d 一邊打麻雀 成個賭檔咁=_="
跟住hamka呀媽話番黎wo~所以我地就落去公園拉..
落到去 佢地玩兵捉賊=_=而我地3個女仔就當然乖乖地坐o係度la..
跟住就走lu~
之後分左兩隊走 我地依邊有明 信 carmen wing ck同埋我拉-.-"
本身諗住各自各番屋企 點知最後去左明仔屋企-口-"..
不過ck同信要番屋企沖涼先 而carmen唔去 所以就得我同wing上左去先...
去到我都係嘈玩太鼓呀-_-"因為好玩麻..keke~
wing未玩過 所以都有同佢玩d簡單既..
同明仔鬥 win左佢2局@v@勁開心..
不過之後全部都係輸lor-.-
之後ck同信又上黎la~
ck係無掂過部ps2lor=.="
信同明仔有鬥太鼓呀..
發覺各有各勁=口=..
明仔拍子好d 信就chalk長音chalk得多d..
兩個都癲-.-"
一個玩到手指luck皮 一個玩到起水pork~
佢地真係-.-..
之後佢地又玩gundam la~
依隻game好明顯係信勁d拉-_-"
跟住wing因為要番屋企 所以早走先lu..
之後7點8左右 我地都去答地鐵la~
佢地坐觀塘線 而我同明仔就坐藍色o個條~
因為佢要去shau基灣 所以埋陪下佢lor-0-..
跟住番到屋企都係咁拉下~
到左夜晚 信 kason同埋sky同我一齊o係"新浪"玩麻雀呀-0-..
我原完唔知咩黎lor-_-..無奈orz
不過都開始有小小concept..
同埋明仔11點o個陣打黎lor~
佢勁夜先番屋企lor-_-因為要幫呀婆羅野wo..
之後信要訓 所以成班人就散band拉-0-+
今日玩得好開心呀>v<..
===========================
ps1:遲d 3c搞宿營呀..好想去-_-
ps2:死信話下次教我打牌 kason又話聽日教我..
都唔知係咪真=口="
ps3:今日上明仔屋企o個陣 明仔岩岩沖完涼 個身好香-_-
之後信上到黎 一坐o係我旁邊 又成沉香味-_-..
跟住ck上埋黎 一坐落黎 又係香既-口-"
3個香男子..orz"
|