在你陪著我的時候 時間總是過得特別快..

不論談著的是無聊的笑話...

還是各自道出自己的心事...

時間總是不停地奔跑...

時間總是無情地流逝...

它沒有因為我的快樂 而停下一分 一秒...




然而 這都是我時快樂的時刻...

所以 我不想抱怨 只想珍惜...




能給我這些的 不是我愛的人 或愛我的人

只是簡簡單單的一個你......
 

 

 

crueler
暱稱: 幻影.酷
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-08
2006-08-06
2006-08-05
唉..
迷茫..
文章分類
全部 (302)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 302
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 4049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天

brokeback mountain@@"

聽日又係星期一了-_-真不想番學呢..

今朝早一起身 就o係度打份英文report la~
跟住食完早餐 過左陣 就出去lu..

首先就番舊屋羅小小野..
daddy話會搬番去wo^^好開心..
不過我最想既 都係番福中lor-.-..

羅完野之後 我地就落左公司la..
hea左粒幾鐘之後 就去左m記食lunch-_-

今日又食9件麥樂雞餐拉@@實肥死我拉>"<..

食完野之後 我地就去左apm la..
得2套戲係就到時間 就係斷背山同埋極地雪犬..
咁最後我地就選揀左睇斷背山-v-"..

套野真係唔錯@v@除衫戲都唔小-_-..
最衰就係細妹o係度嘈住哂lor~唉=_=

套野由2點幾播到5點幾 終於做完拉T_T..
跟住就去觀塘買caculator既電池~5蚊ja-.-以為好貴tim..
之後同細妹買手錶 同呀妹買顏色筆 自己又買左支原子筆~
我就上左車等拉..
等咩?等呀妹同呀媽買埋d野lo-.-..

跟住daddy就車我地番去拉..
番到去 我又繼續打篇野拉~
打完之後 本身想做中文個project..
但係唔知點解 完全無動力..

跟住又同信 明 kason打牌~
我又係輸到xx lor-_-..
唉..仲係唔多識點玩..

夜晚都係咁拉~
都算虛渡左一日-_-"
=====================
ps1:聽日有個分班既maths test...
唔知考咩呢..好驚入唔到最勁o個班T_T
不過最好就轉得番出去 咁咩班都唔緊要了=.=..

ps2:今日出街o個陣 狂同明仔sms-v-"...希望唔洗錢-.-

ps3:kason..多謝你信我!!我會守承諾的..

 

刊登時間︰2006-03-19 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天

唔吹頭=頭痛-_-

-_-唉...今日成日都頭痛~
可能因為琴晚無洗頭吧-口-"...

講番今朝 又好似平時咁7點左右起身-_-"
之後8點度就出去學琴la..
今日無彈到琴 成日o係度學樂理呀-0-"
因為時間岩岩好做完本grade1既...

學琴o個陣 我又問老師econ同business既分別拉..
佢知道左我o個間點揀科之後 就覺得我o係hk既大學好難揀到修咩科lor~
因為佢怕某d系係要你學左某d科 但係我又無修wo~
唉..好煩呀=_=

之後就番觀塘拉~
去到福中等人o個陣 見到kinki wo~
所以就同佢傾左陣計拉..
跟住就同明仔信仔+一大班人落amoy食野..

落到去之後 我地行左勁多地方lor-.-"
其間仲多次見到candy ivy佢地tim@@"
而最後都係o係大家樂食-0-..."

食完野之後 我地又唔知邊度有地方落腳wo-_-"
本身想上我間舊屋嫁=口="不過呀e又唔o係屋企 無得羅key wo...
經過一番熱烈既討論之後-_-我地最終決定去hamka屋企..

去到之後 我地一邊玩鋤d 一邊打麻雀 成個賭檔咁=_="
跟住hamka呀媽話番黎wo~所以我地就落去公園拉..

落到去 佢地玩兵捉賊=_=而我地3個女仔就當然乖乖地坐o係度la..
跟住就走lu~
之後分左兩隊走 我地依邊有明 信 carmen wing ck同埋我拉-.-"
本身諗住各自各番屋企 點知最後去左明仔屋企-口-"..
不過ck同信要番屋企沖涼先 而carmen唔去 所以就得我同wing上左去先...

去到我都係嘈玩太鼓呀-_-"因為好玩麻..keke~
wing未玩過 所以都有同佢玩d簡單既..
同明仔鬥 win左佢2局@v@勁開心..
不過之後全部都係輸lor-.-

之後ck同信又上黎la~
ck係無掂過部ps2lor=.="
信同明仔有鬥太鼓呀..
發覺各有各勁=口=..
明仔拍子好d 信就chalk長音chalk得多d..
兩個都癲-.-"
一個玩到手指luck皮 一個玩到起水pork~
佢地真係-.-..

之後佢地又玩gundam la~
依隻game好明顯係信勁d拉-_-"
跟住wing因為要番屋企 所以早走先lu..

之後7點8左右 我地都去答地鐵la~
佢地坐觀塘線 而我同明仔就坐藍色o個條~
因為佢要去shau基灣 所以埋陪下佢lor-0-..

跟住番到屋企都係咁拉下~

到左夜晚 信 kason同埋sky同我一齊o係"新浪"玩麻雀呀-0-..
我原完唔知咩黎lor-_-..無奈orz
不過都開始有小小concept..

同埋明仔11點o個陣打黎lor~
佢勁夜先番屋企lor-_-因為要幫呀婆羅野wo..

之後信要訓 所以成班人就散band拉-0-+
今日玩得好開心呀>v<..
===========================
ps1:遲d 3c搞宿營呀..好想去-_-

ps2:死信話下次教我打牌 kason又話聽日教我..
都唔知係咪真=口="

ps3:今日上明仔屋企o個陣 明仔岩岩沖完涼 個身好香-_-
之後信上到黎 一坐o係我旁邊 又成沉香味-_-..
跟住ck上埋黎 一坐落黎 又係香既-口-"
3個香男子..orz"

 

刊登時間︰2006-03-18 11:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天

同leung sir有溝通了-.-+

zzz...好眼訓呀 可能琴日夜訓拉..

講番今日放學..
好無奈lor~
講真 平時cherry都知我趕時間嫁拉~
今日suttle已經遲黎拉~
落車o個陣 仲要夾埋oscar li阻住我唔俾我行wo~
oscar唔知就算拉 佢又唔係唔知~
咁落車之後我埋行快幾步lor~
o個陣講真 我真係好嬲拉~
佢走埋黎 我唔想理佢好正常o者~
仲要o係度爆粗 都唔知咩意思~

講真今日我已經有好多時間唔gur佢~
lunch o個陣 我陪佢又唔制 係都要我自己落去幫佢買~
到左yvette黎 佢又話我衰人 yvette陪佢又制 我就唔制~
唔制都算 仲要話我唔幫佢 咁咩意思先 我又唔係佢工人..
仲要話同yvette杯葛我wo~好無聊lor~
平時yvette叫我杯葛佢我都理佢拉~佢又唔識企o係人地角度諗野嫁wo~

之後放學拉 又o係度篤我wo~
都唔緊要拉 咁我望佢又話我啤佢wo~
講真 邊個撩我先o者~好似咩都係我錯咁嫁wo~
算拉 唔講佢 真係講起都火
有時話我同其他人講野唔理佢 佢埋仲多過我~
佢都成日同其他人傾計唔理我拉~又唔見我咁話佢wo~
都唔知咩態度..

算拉 講番開心野~
番到觀塘之後 就即刻坐車番福中拉~
今日玩煮野呀 都唔錯-v-"..
我地要用20蚊去街市買野番學校煮一味送~
咁我地組就買左豆腐 魚旦 菜 同埋小小肉..

買完之後番到去 就洗野+煮野拉...
發覺自己唔多識bowl湯要幾多水-_-好失敗tim..
我地o個組整得最耐呀=口="不過都幾好味呀-v-..
(其實就係將所豆腐 魚旦同埋菜扔落d水度bowl湯-.-)
另外就整左味炒菜+肉片~
d菜幾正呀@@係d肉片d味怪怪地o者-_-...

跟住miss tsoi叫我地汁野~
班友仔一早走哂拉-_-好彩明仔幫我手ja..
跟住我地就行去補習la..

落到去 今日遲到了-_-
算吧...唉~

今日個leung sir終於同我講野拉=口="
佢問我邊間學校wo~
又問我老豆做咩拉~
終於算同個呀sir有小小溝通la-v-"..
之後佢仲睇得出我同明仔-_-..
仲話我地上堂拖手lor-.-(不過事實上無)

仲有就係 呀sir話佢之前教一班學生~
教過佢地 遇到火警要跳樓~
不過當然唔係是但跳拉=.=
係要搵d特別多冷氣機糟呀~晾衫架o個d地方跳~
因為可以"寫"力wo..

跟住佢有個學生 o個日真係咁岩遇到火警wo~
o個陣佢地o係某大廈既15樓...
咁佢叫個同學跳樓 個同學就話唔跳 話要pa o係地下la..
咁pa左陣之後 個學生就頂唔順拉~但係個肥仔就暈左~
佢叫極都叫唔醒佢 所以就自己走去跳樓la..
最好都汁得番條命仔 不過個肥仔就死左lu...
唉 算是一個悲劇吧...

補完習之後 我地就一齊食飯~
食完 同明仔o係地鐵站坐左陣 就番屋企lu..
=====================
ps1:今日狂俾人話情侶眼鏡 無奈-_-..

ps2:俾miss tsoi問我同明仔係咪...-.-...

ps3:開心 ck話我副眼鏡好睇>v<

 

刊登時間︰2006-03-17 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天

今日讀chem o_o..

今日功課唔多...不過煩lor~
搞到我11點幾先做完!!!

講番下午..
今日放左學之後 我就on4日以黎(好似係-.-)都無on既幸福la..
唉~太耐無on 搞到有d會員走左tim..
人哥哥仲話d人話我唔理個會=_=勁無奈lor..
我多功課o者!_!唔係唔理個會wo!!

講真...其他人走都無咩大件事..
最大問題係信隻守都走埋呢T口T!!
佢隻守去左後樂呀...唉-_-"
真係心淡~0~...
(由這一分鐘開始計起春風秋雨間 限我對你以半年時間慢慢的心淡...)(痴左 sor XD")

係la..仲有就係~
好耐無見既destiny(呀神)終於on番msn la-_-..
講真呀~佢唔搵我 我都差d唔記得左依個人既存在=口="(好似衰左d-_-不過我講事實)
佢原來新年一路病到前排...所以無on~
咩病?就係佢心臟好似有d事 同埋佢眼壓過高lor~
所以佢就一路都唔上得網..
同埋佢已經番左大陸lu~-0-...
咁我同佢傾左陣之後 就開始做功課la=v="...

一路做做做 突然wing打黎wo!
原來harry同wing一齊番屋企-0-..
cut左線之後 我都係繼續衝功課拉..

之後做做做 harry番到黎就打俾我 咁我就一路同佢傾電話 一路做功課..
直到好似6點幾 我終於頂唔順 所有功課都做哂 就係差份英文~但係又唔想做wo..
依個時候 明仔要溫書 咁佢就提一個建議!
就係教我chem la @v@
跟住一路教拉..
教到7點8左右 就停左食飯..
之後都係傾傾傾 傾到9點8先收線-_-..

跟住沖涼 沖完就做份英文..
亂做之下 o個3篇野我用左一個鐘都唔洗就做完la-v-"...

之後就同kason傾左陣 同埋sd左joey隻新碟俾佢la..
唉 好眼訓 真係累死了x_x
======================
ps1: 明仔教chem o個陣真係好正呀-口-我地一路kit書 咁佢就一路用中文講解 而我就自己睇番d英文..
仲一口氣讀左4x頁tim呀>﹏<真係好開心呢XD!
講真 佢講到我真係明白的=_=...
我真係好多謝你呀明仔>3<!!!!!!!

刊登時間︰2006-03-16 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天

又去又一城la o_o...

=_="....
今日換左眼鏡la-0-..
俾cherry笑lor-_-..
hershey step同埋yvette就好似有小小驚訝lor..
最出奇就係排lunch o個陣 micheal主動問我:你換左眼鏡呀?
-_-"o個陣我....有點兒無奈......."因為...
我覺得自己好kai呀!!!!!!!>口<

放學之後 我就同cherry答suttle=v=因為今日去搵明仔同john...
點知-.-...
佢打黎話有排等wo 因為要等john條女=_=..
所以去到9龍塘 我就拉住cherry陪我傾計la @v@...

點知一傾 就由4點3傾到5點3-_-成粒鐘..
好正呀 佢講佢既事蹟@v@..
不過真係好彩佢陪我 唔係我悶死左x_x..

之後我就入又一城la..
睇陣野之後 明仔o係5點9左右終於黎到拉T口T..
佢話個john搞黎搞去 so搞到咁遲wo-_-"
算拉唉=_=..

跟住我地就上food court~點知無位-_-so就去kfc..
但係見無咩岩食 所以就出番去la~
而john又話佢到左 so就等埋佢la=0=...

之後黎既有john john條女同埋danny..
我地就行food court~kfc~跟住m記..
m記無位 john同佢條女就買個包lor=_=..
跟住我地又去番food court 終於有位拉!!
過左陣 john同佢條女就走左 靜番我 明仔同danny la...
我地食野+傾計..之後陪danny買卡~
直到8點3先走人..

跟住danny陪我走la..
去到9龍 我就同佢落一落m記先番屋企=_=..

番到屋企o個陣已經9點拉-0-..
之後做maths 睇左陣份screep 之後沖涼..
跟住都係咁la..
咁又完左一日lu....呼...-0-
======================
ps1:science test第2高分 kaka..開心=v="
不過還有那個對手 最高分的micheal=.=+..

ps2:hist test得麻麻 希望合格la=_="

ps3:今日kason又因為喉嚨痛無番學了-_-真係慘...

刊登時間︰2006-03-15 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 14 日  星期二   晴天

眼訓z_z

呼..明天hist test la-_-驚驚..

今日放學 又飛的lor-0-+
因為yvette要去見佢條仔 本身又以為去o個間學校會順路 所以我 hershey同埋cherry就坐順風車la..
點知個司機兜路wo!搞到我地最終要行去石kit尾個地鐵站度坐車-_-...唉
不過算la~起碼免費先la @v@

之後就坐mtr番觀塘la..
第1站就去羅眼鏡la..
之後見咁耐明仔都未打黎 我埋打俾佢lor=0=...
後來我先知明仔因為喉嚨痛無番學=口=..
不過佢都係有黎到-0-..

之後就同佢o係吉野家食野 hea左勁耐-_-..
到左6點幾佢就送我去巴士站la=0=..

番到屋企 已經7點半左右lu-_-..
好正呀~一入到房見到有個豬柳包=v=係霖霖買俾我嫁..
食完之後 就食晚飯 之後就開始溫書la..

一路溫-_-溫到我痴線..
到左9點就沖涼 跟住又繼續..
溫溫溫 溫到10點半 我支持唔住la..實在太眼訓-_-
so我就停左la-v-"

跟住入房 本身諗住訓..
但係ck add我wo=0=所以同佢傾左陣la..
之後我又搵johnathan問d野la..
又有同信msn左陣..
佢今日又因為頭暈早退wo=0=..
唉-_-依排真多人病~
仲有就係 佢好似因為今日巴士開太勁 所以佢捉實支柱 雖然佢無仆親 但係就扭親隻手wo=_=..
唉~希望佢快d好番la=0=
===========================
ps1:明信片兩人皆病也..."希望佢地快d好番-_-"
ps2:睇人地日記知karen都好似無番 希望佢好d好la~
ps3:同信無傾好耐咁多野講既msn了 -v-好開心tim..
ps4:換左副眼鏡 好7tim-_-怕俾人笑.........."
 

 

刊登時間︰2006-03-14 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天

轉載於孤獨月台--永恆之望。
轉載於孤獨月台--永恆之望。

─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬───
是如此地喜,以至於受盡折磨、彷徨無助!
湊近冰冷的臉,心中是抱著這分情意。
──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬───♫♫──
一直都想要立刻見到你!
喜到言語無以復加,這分溫情要如何使人察覺?

─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬───
只有再抱緊一些……
明日……
──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬───♫♫──
farewell solitaire,迎向明天。
─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬───
如此微不足道的我,即便竭盡所能依然相形見絀。
但儘管如此還是毫不保留地,把我所有的一切全部都交給心愛的你!

──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬───♫♫
至今依舊目送著晨曦,想著說「如此重要的人為何能不地相遇重逢」?
就算握到令人作痛也不忍分離的指蹤,不安和寂莫消失地無影無蹤的夢境! 
─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬─♪─♫─♬───
若,若現,farewell solitaire
因為已經不是孤獨一個人了,所以明天一早睜開眼睛的時候,就要和你……
──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬──♪♪♪♪♪──♬♬♬♬♬♬───♫♫──
因為是如此喜歡的人,所以在一直在身旁守侯。
能誕生在和你有所牽絆的土地上,實在是再好也不過了
♪  ♪♪

 

刊登時間︰2006-03-13 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天

溫hist=_=

唉...今日雖然功課唔太多..
不過我覺得....好多呀-.-!!
可能因為今日要溫書la...

今日放學 o係校車上面 明仔打黎wo-_-
佢平時打黎都唔怪 不過今日就..."
因為我本身以為佢無得用手提嫁-_-
不過原來佢張卡仲有17蚊左右-0-..

番到屋企之後 我就開始做功課la~
趕呀趕呀-_-終於o係6點左右馬馬虎虎做完..
跟住我就開始溫hist la!
不過同以往一樣 我都係睇左次先..
今次test應該唔難吧..不過我唔知點解好似好難先溫得熟咁既..

溫左陣之後 就on msn la~
過左陣 明仔又on wo~
so就同佢msn then傾電話..
好似有小小累左佢tim-_-"
搞到佢好似溫書溫得唔太熟=口=...

之後9點幾 我就去沖涼la..
沖完之後 就搵信 問佢修business定econ好..
佢都唔好以好確定咁答我lor..
唉~好煩呀...>"<揀咩好呢..?
========================
ps1:明仔喉嚨痛 但又唔飲水 仲要食干炒牛河 你地話佢係咪白痴呀=_=..

ps2:明天番觀塘lor..kaka 不過擔心會溫唔好hist tim...

 

刊登時間︰2006-03-13 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天

太夜了-.-

太夜了 不打這麼多..
只說重點便算-0-..

星期2約了人 而且我都要番觀塘羅眼鏡..
好驚俾人笑tim><
咁岩o個日係白色情人節..
呀龍話:如果o個日個人俾副眼鏡你 埋好似送禮物俾你lor~
kaka 我都覺呀=v="..

其他都咩特別事..
只係覺得好幸福吧..keke^^

刊登時間︰2006-03-12 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天

開心=_=

今朝...都係咁la~
又係一早起身學琴la..
不過最唔同既係 我一朝早就sd message俾ck la..
因為約佢食飯呀麻~
so就叫佢收到message之後call我la~
我本身以為佢好遲先會打黎嫁 點知...
我未去到琴行 佢就已經打黎了=_="

學完琴之後 我就番觀塘...
第1站就去左足球場搵ck佢地la~
分別有ck kenneth 信 mickey mary lin simon leo 同埋frankie~
佢地分2堆玩鋤d呀=0=..

鋤左陣之後 佢地又同班大叔一齊踢陣波la..
跟住等佢地換埋校服 就閃人食飯lu..

今日去食lunch既地方 係我第1次去嫁~
就係沙嗲城la~!
o個陣d沙嗲..怪怪地既=_=

本身我同信坐既..
不過之後明仔黎左 so我埋轉位同佢坐lor=0=..
廢時佢一個人咁慘麻XD

食完野之後 就去地鐵站會wing同carmen la~
跟住o係apm行陣 就同佢地坐小巴番福中..
之後我就自己行落amoy..

佢地補咁耐課 我就企足咁多個鐘-_-
成2個幾鐘o係度睇書~
真係企到腳都痛.."
不過本書都幾正呀..

跟住5點幾 佢地落到黎 我地就去食野la..
入去前仲見到candy ivy marni amanda sabrina 成堆o係度傾計tim@@"(好似圍嘔我orz)
食完野 o係mtr企左好耐~
跟住就走人la..

我 明仔同ck o係觀塘落~
明仔又o係觀塘廣場度買d"正"貨ps2光碟la~=_=

之後我地去左amp..不過ck一早就走左人lu~
我同明仔就行到7點9度la..跟住就散la~

今日真係好累好累哦..
==========================
ps1:今日錫左carmen塊面一淡XD

 

刊登時間︰2006-03-12 08:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]