未恨你負義...我恨我癡心
le幾日過得好頹...終於又比我 韻返戈只Feel... 你地講得好...唔好打仲好...等佢慢慢禁過就算na....我又無失去d咩...反而得益左..仲有我覺得你地都
唔會好日子得去邊na...o(∩_∩)o 哈哈 有時候d野就系禁...誒 差唔多開學lu...我要比心機禁返...我仲未睇到我前面條路系行咩路 -3-
禁晚飲酒都系無咩感覺...操 女孩子就是這樣... 好女天下間又有幾多個le... 天性自私的女人嘛... 仲有2日就開學...重返學校的生活...hoho
唔知今年多唔多妹子le !!!!!
|