嗯嗯~~!! 今日都算幾happy~~ 因為 今日可以買手機同cut hair ^^" 果部手機都幾靚下......... 我個頭cut得都幾靚下...... 仲之....一個字.....『靚』!!! 旦系最慘就系 唔色用部電話..... 嗚........嗚...........