|
放榜日*
收到成績單;喊左好多好多次
返屋企選IVE科目
同honey;曉紅;瑞萍;斯斯行左好多好多路
搭車真係會搭到窮!!!次次飛的唔係辦法!!!/口\
面試左2間;2間都已經話收我;依家只係等交錢*
資料如下:
1.酒店管理高級文憑-->2年-->比如期既學費貴low.\/.
2. 好似叫平面設計-->4年-->不過冇咩興趣同驚讀唔掂-___-
仲有一個選擇;就係..................私校/_\
但好驚好似d fds講甘: "私校又貴又可能聽唔到書嫁啵!"
太多顧忌啦:(有冇人可以話我知'我應該點做好?:(
|