«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
ha1212 hung829 yuyuzoe kin321 kaman2xxx love0062007 loveting2008 sze021 shysiucatb jackyyan loveyee1314 kaXman 顯示全部(26)
文章總數: 1045 留言總數: 383 今日人氣: 27 累積人氣: 19397
♥ 2009 年 2 月 10 日 星期二 ♥
琴晚成點幾先訓..不過辛苦哂牙包* 今日唔願起身;7:35終於起身整野返學" 返到去見到唔洗集隊呀!開心* chin-聽書... eng-落去影班相;好眼訓 小息-訓... maths-鍾sir黎遲...訓...sorry lunch-食完飯;睇書=] geog-做筆記... econ-做pass paper... 放學-同牙包周圍走搵電腦用-____- 做埋個地理報告...辛苦哂牙包!^_^ 做到5點幾就走lu...去買野食返屋企=) 走堂走小d會唔見錢?! 仲要唔明我擔心咩先最炆!\3/
琴晚成點幾先訓..不過辛苦哂牙包*
今日唔願起身;7:35終於起身整野返學"
返到去見到唔洗集隊呀!開心*
chin-聽書...
eng-落去影班相;好眼訓
小息-訓...
maths-鍾sir黎遲...訓...sorry
lunch-食完飯;睇書=]
geog-做筆記...
econ-做pass paper...
放學-同牙包周圍走搵電腦用-____-
做埋個地理報告...辛苦哂牙包!^_^
做到5點幾就走lu...去買野食返屋企=)
走堂走小d會唔見錢?! 仲要唔明我擔心咩先最炆!\3/
♥ 2009 年 2 月 9 日 星期一 ♥
Rain b; happy birthday!!<3 7:25起身整野返學=] wp-做pass paper... chin-聽書 maths轉左做eng... eng x2-落左hall做listening text;好難... econ-hea... pe-訓... 夜晚努力趕做地理報告!
Rain b; happy birthday!!<3
7:25起身整野返學=]
wp-做pass paper...
chin-聽書
maths轉左做eng...
eng x2-落左hall做listening text;好難...
econ-hea...
pe-訓...
夜晚努力趕做地理報告!
♥ 2009 年 2 月 8 日 星期日 ♥
7點幾俾婆婆整醒;訓過... 9點幾睇到個sms;炆到訓左... 10點幾終於醒哂啦-,- 睇電視+食野>做功課 大白癡;擔心你都唔知仲要發脾氣\口/ 應人地應得甘開心;費時睬你\口/
7點幾俾婆婆整醒;訓過...
9點幾睇到個sms;炆到訓左...
10點幾終於醒哂啦-,-
睇電視+食野>做功課
大白癡;擔心你都唔知仲要發脾氣\口/ 應人地應得甘開心;費時睬你\口/