Music Playlist at MixPod.com
今日要補習... 0800起左身... 不過1030先出門口... 1045去到... 之後見到小呆一齊過去.... 肥佬...牛牛...瑋哥今日都無嚟... lunch... 同民康搵埋肥佬食... 之後行左陣就走lu... 行過去搭車果時落雨囉... 無帶姐... 之後去搵靜兒行街... 但我估唔到你會同我講d咁ge嘢囉... 點解... 點解會發生係我d fd身上嫁... 做咩無啦啦會失憶嫁... 好多問題... 邊個有講我知呀... 點解你要同番佢一齊呀... 唔知佢會唔會變... 但最少我知因為佢... 你先會失憶囉... 但你話你同佢一齊ge時間好開心... 我仲可以點?? 只有希望佢真係會改...
可能你講得岩... 我喊都無用... 唉~~~
今朝要補習... thx chloe ge愛心早餐... 今日補左3個幾鐘囉... 補到好累... 之後食lunch... 食到1415先番屋企... 番到屋企個天就落雨... lucky...^w^
之後就好唔開心...=3= 不過算啦... 唔理喇...= =
haha... 琴日無啦啦做左.... 第10000個人上民康個blog ge人... 發生咩事?? 不過是但啦...xd
唔開心....
好唔開心.....
不過我知唔係得我一個唔開心
今日出左街玩... 好開心... 四圍影相... 玩到傻晒... 買左好多嘢食... 好好味呀... 我哋成班人變左..... 自己上facebook睇啦... 想知ge話... 玩到0040先番到屋企... 好累囉...