|
今日朝早,,,sch唔比人著冷3..
無左件冷3,,只係著住條校裙..好唔慣呀=口=!!
早讀課個陣比miss lo叫左出門口傾計,,,
-口-,,,好無奈...好多野都掉返轉黎講...!!
邊有理由係我成日"潦"家旺講野架!!/口\
好彩最後佢都係信我=口=..
中史堂,,quiz....唔係好識做...好多都係作落去..
P.E個陣係到玩數字球,,仲有其他野..!
今日P.E堂係最好的一天-W-...因為大家都玩到好癲~HAHA~
放學個陣,,,去左圖書館整返d野...
整整下..整到成5點半,,,之後走個陣..睇到有班際..^^
睇左陣就完場lu~~就返home...!!
今日有人陪左我一陣....keke!>w<
不過到最後,,,都係得返自己一個係屋企...!so bad!!
差唔多8點幾就出左去,,,岩岩返到黎..好累呀><!!
好想zzzz,,但仲有好多野未做好-口-///
有排都無得訓了/口\....
++++++++++++++++++++++++++++++++
今日玩左個心理test!...係關於愛情的..
原來我係一d響住童話愛情既人....^^"
都幾準呀...可惜現實中一定無d咁既人..!!
 |