| «‹ June 2023 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 16 日 星期二 
返學就泥攰死.. 因為星期五要歌唱比賽.. 所以e幾日都成日吾上堂去singing=v=..
..............................
琳吾到野打lur...-^-!
| | 刊登時間:2010-03-16 05:37 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 71 | »
|