今日又係最開心既一日啦!!
因為要返教會!!
我好鍾意返呀!!
今曰陳牧師黎左教會講道呀!!
嘩...好鬼精彩架姐...
令到我地笑到吾停口...
*無論有任何既困難我都吾會背負我既基督教信仰*
因為有主與我同在@.@
阿門!!!
**********************哈利路阿*********************