| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 2008-02-08 |
分類: 未分類 |
|
初2...恭喜發財...cm逗來^^
1點幾先起身.....我一定有問題lu..xd
食完年{高}and羅白{高}........
.有好多種酒喝.xd........好味^3^
跟住同fd去睇長江7號...good..有d慘..
睇完都5點幾lu....返home沖凉....
6:35到行花市....買左好多嘢...xd...
有相相睇...一陣俾你哋睇呀吓...^^
行完.....我哋坐的的士去大埔......
黑到x感...見到許願樹......許左個願
估吓係咩....
我希望可以同xxx一齊...xd
相相: 一粒大大的金沙$78
米粒..so q..^^$38平平
幽靈啊..$60...得意
|
| 發表時間:2008-02-08 04:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
之前係...e+唔係 Posted at 2008-02-12 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉...右係張劍超 我係前祟蘭的人 2007.9.1的 我fd張劍超 仲有(然仔)e+1a的 我是莫銳倫 cm比我芽
|
|
|
☆心情★ 於 2008-02-11 04:05 PM 發表:
幾開心~~~=.=
|
|
|
KOF2 於 2008-02-10 04:06 PM 發表:
re']了
多謝你上我度啊...我上返黎啦..以後要多d上啊
|
|
|
YER 於 2008-02-09 06:09 PM 發表:
cm,,
|
|