* CrYsTaL ~
I am Crystal~=P
crystaleung
暱稱: CrYsTaL
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
無常
2009
扭蛋
草莓
鸚鵡
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 113
今日人氣: 0
累積人氣: 4628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


東京鐵塔下 分類: 未分類

最近很喜歡聽的一首歌~

東京鐵塔下 gulugulu
主唱:有耳非文
作曲:梁基爵
填詞:林日曦

gulugulu 踏步在休閒中午 gulugulu 已垂頭自命受苦
gulugulu 任動盪世情可惡 gulugulu 難受的由自己加上音符

人人亡命轉動 迷途原地轉動
無從容納理想和衝動
別被迷惑作弄 思想變作失控
志氣斷送在城中
如能隨遇轉動 如孩童在轉動
難成材但至少能起動
你有的青春 都即管推進
安心揮霍 開心放縱

gulugulu 但願你會如首富 gulugulu 亦排除病患疾苦
gulugulu 命運未靠誰吩咐 gulugulu 由上走由下走不要摻扶

人人亡命轉動 迷途原地轉動
無從容納理想和衝動
別被迷惑作弄 思想變作失控
志氣斷送在城中
如能隨遇轉動 如孩童在轉動
難成材但至少能起動
你有的青春 都即管推進
安心揮霍 開心放縱

傷心很多種 不急於心痛
天空海闊 珍惜放縱






訪客留言 (返回 crystaleung 的日誌)


paggiechan 於 2008-01-12 07:45 PM 發表:
我都係903聽嫁~~
VERY GOOD~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chungrainie 於 2008-01-04 05:23 PM 發表:
我都覺得好好聽呀~
我起903度聽架~
佢地成日都播既...
我d歌詞都記得~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WongLaiHung 於 2007-12-06 04:59 PM 發表:
hihi~我成日都係收音機聽到呢首歌架!~嘻嘻~~好好聽呀我覺得~ha!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係o係收音機聽到呢首歌,初時唔覺得歌好聽架!
後來越聽越有味道~~~
Posted at 2007-12-09 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AHSA 於 2007-11-24 11:48 PM 發表:
如果真系咁好聽,,你SEND比我呃^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀~~~
Posted at 2007-12-09 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]