今日考數學哇.﹏. 好多選擇題我tick左牙- -'
丁丁"仲有10分鍾.... 跟住我用左5分鍾做左幾題文字題- - 跟住超速咁用左5分鍾改左tick果D... 因為本身係要塗既- - 岩岩好...丁丁'' 我就改晒啦- - 好驚老師唔比分我呀.﹏.
所以收左考試卷啦- - 我都有D哭既feel- -'' 有彩冇哭出黎咋''
比D男仔睇到.﹏.好嗅架-3-
仲有呀...我可吾可以唔回CM呀? 好多哇...回吾晒.﹏.
暱稱: `×水果糖+°性別: 女國家: 香港地區: 大埔區