crystallibra
暱稱: =]crystallibra`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-21
2008-10-20
2008-10-15
電腦
2008-10-13
*/Clock`!||
 
2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天 
 
 
   [ hehe~ ]  愉快 
       

今日差唔多成日都落雨…

唔想返scout ga…

but,都搭taxi返with家姐…

到左,一望…

好少人…

madam打比啲人,

好多都話唔返…

有個住赤柱,

出左門口…

水浸…… -_-"

唔返…

then,,d人係到玩,

倒亂…

正!~

next,升旗…

學整個蓮花托…

last week 咪識左lor… -_-

and then蝦sir學map,,

悶~

冇人聽佢講野…=_=

係度玩~

笑餐死…

蝦sir超搞笑!!!!!!!!!!!!!!!!

[正確d黎講,,係我地係到笑佢,佢好嬲…]

最後,降旗汁野走人!!!!!!~

----------------------------------------------------------------------------------------------------

返到屋企,

食野,

飽~

then,好眼瞓…

唔知點解呢排成日都好眼瞓…

中午開始好眼瞓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住到10點幾隻眼就開始睜唔大!!!!!!!!!!!!!

唉!!~

瞓左大約1個鐘…

起身,

溫中史~

唉,

比miss謝搞到冇晒興趣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

then又用電腦la,

mum出左去,

so就睇飛輪海~

好睇~~

hahaha

正!!!!!!!!!!!!!

呢排中意左睇"飛輪海"~~

 

  
  post time:2007-05-20 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
  


 
2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天 
 
 
   [ 落雨~ ]   
       

下雨天留客天留客不留

  
  post time:2007-05-20 08:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
  


 
2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天 
 
 
   [ 熱熱熱!!!!! ]  呆滯 
       

熱死啦!熱死啦!

wa!!今日上完P.E.堂,

熱死啦!

滴晒汗…!!!

 

返到課室,

開冷氣?!!!

好舒服…

BUT!!

好唔環保!!

一直到MUSIC先熄…!!

開左兩個幾鐘…

 

返到屋企,

好熱…

沖左涼,

去沙律度…

一路上:好熱!

到左佢屋企:好熱!

~~~到左返屋企~~~

[途中,無端端落雨…]

好熱!!!

LUNCH 果陣極舒服,

到左依家,

又係得個字!!

那刻又過去了…

不再回來…

假如那個時刻沒有開冷氣,

現在也過去了!!!!!!!!!!!!

 

沖多次涼…

爽!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUT!!!

WASTING ENERGY!!!!!!!!!!!!!!!

依家啲天氣愈來愈熱,

啲人就愈中意開冷氣…!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

事件:天氣愈來愈熱

原因:起初 - 人 發明了冷氣

             經過 - 人濫用冷氣 [冬天也瘋狂地開冷氣!!!!!!!!!!!!!!]

             結果 - 地球病了

解決方法:保護地球 -- 開少些冷氣

                      [特別係啲有錢仔!!!]

除了冷氣外,

還有很多會破壞地球的物件!!!!!!!!!!

唔再多講…!!

 

地球又係人做好既,

又係人一手破壞既!!!

!@#$%^*@#$%^!&*$%#@$^

憎死你地呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

慶幸自己可以忍耐到現在

仲未在家開冷氣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

人類,加油呀!

唔好輸比啲溫室氣體呀!!!!!!!!!!!!!!!

 
  
  post time:2007-05-16 10:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
  


 
2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天 
 
 
   [ 2007-05-15 ]  無奈 
       

今日調左位,

一啲都唔surprise...

同呀jim叔坐…-_-""

好想坐單位…

今次係最後一次調位啦!!!

慘慘慘~~

 

 
  
  post time:2007-05-15 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
  


 
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天 
 
 
   [ 粗口… ]   
       

之前,

LAVANDA為左聽我講粗口而拎左我舊擦膠…-_-"

無聊~~

 

前幾日,

我用普通話講左句粗口…

 

今日,

講左兩個…

 

我,

都話講開有癮GA LA!!!!!…

 

死lavanda!!

 

我,

已經退出左唔講粗口既行列…

不過!!

我之前都講過ga!

係你地唔知咋ma!!!!~

 

 

 
  
  post time:2007-05-14 10:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]