好耐冇打Qooza
人懶冇辦法la!
依家盡量將記憶寫番出黎
4/4/07
我喊左3次
有史以來最多
陪我喊既有4個FD
Bcoz Mrs Withman x 1 , FD x 2
講番今日
同Sharon , Yung 睇Mr . Bean
超搞gag
最好笑就係前面個行個2個細路
係5係都笑
kai 晒
睇完散Band
唉...
牙爸牙媽要我同佢地去Church
Boring.........
2 hours 之後
Finish la ! Yeah !!!!!
去左葵涌廣場
食banana pan cake
YUMMY!!!!!
係咁
|