|
|
|
2008-05-22 |
|
|
今日開始唔駛罰企.. tricky應該shot左
自問,明明2D女仔ok嘈..
不過是旦啦.. 有得坐下咪幾好..
比人怒睥,算,慣左
諗諗下呢,我1日都唔知比人講幾都壞話,有幾多人唔妥我
* 唔理係男定女! `女既冇野好講..慣左上榜
講番今日!
歡歡生日快樂呀
lunch..7個膠人+來+豪+歡..係canteen食pizza =]
雖然有小小唔夠,不過ok啦
放學就放野係canteen,飲下野,
之後齊齊去左搵活動資料
yanme一見到有d活動免費..就...
同埋.. 佢好多野都想join
嗯..
慢慢行番去學校啦,睇班足
正呀!
F3同F2真係差好遠..
不過F3 d人.. 咁中意開波開到對面場,仲要出埋界tim...
10次有9次都係咁.. o咀
YY落場就令到氣氛好high !!
因為得佢1個女仔玩班足..
不過講真,YY踢波幾好.. 唔差過2D其他男仔,,
其實好過咁制呀!
嗯嗯,大家都好開心啦,之後就走lu
----------------------------------------------
好想睇聽日singing contest呀!
但係3:45就要去做maths..
睇得半個鐘..唔制呀=[
跟住5:15先放呀.. 又冇人陪我番
唔制呀! 唔制呀!!
|
|
發表時間:2008-05-22 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 53 | »
|