|
今日係星期1,,終於番學啦
大約8點番到,第1個節目..就係做功課![其實係抄]
跟住..
頭2堂PE
順利跳過0.9m,合格..
之後1.0m,2次都係唔夠快..
隻腳掂到小小..真係得小小
算啦!
2班女仔既小息都俾左ms.曹-.-
所以上番去,已經上緊堂,冇小息
上英文堂..今日主要教freeway
呀!唔係!係抄freeway至岩
跟住maths堂,又係做cw囉
冇咩特別
小息..到處走,傾計
之後一堂中文and一堂中史
悶到嘔,差d訓埋
終於到lunch time啦!
同魚魚去左大快活食野
1:30就番到學校,,
反!
又係到處走,傾計囉=]
reading time,冇野好講
跟住2堂IS,好彩洪sir心情好轉左..
上上下堂,叫哂我地全班落去搵葉
最終好似有人搵到d..
但係做實驗都係用番lab既葉
哂時間!不過冇咩所謂-v-
之後放學啦..
去搭車車..
今日搭bus,,冇搭minibus..
差唔到4點上車既
-------------------------------------------
番到泥,就開電腦,打日誌
-------------------------------------------
呀媽話我用得多電腦喎..
要我做哂功課先再開得電腦..
唉,,同各位fd子msn既時間又少左/口\
-------------------------------------------
今日應該冇咩特別野啦,,
有既話遲d講番~
講住咁多先,要去做功課=]
p.s. thx哂各位上泥,and cm! keep住上呀~XD
|