| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 13 日 星期三  | |
頂……?  |
嘩嘩!
今朝超大雨呀!
我同加欣成身濕曬囉!
之後我地就直接番課室!
我地開電視睇……
黃雨炸……又唔係紅雨!頂佢個PATPAT呀!
之後我就除左隻鞋……
輸服曬﹏
到左電腦堂~
而衣~
紅雨呀!!!
BUT………我地係冇得走嫁……
到左LUNCH……
佢都仲未黎…可能唔黎lu~
YEAH!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-09-13 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 12 日 星期二  | |
又生日…同比人……  |
今日又係呀博生日……
但係條木咀kindman買左個蛋糕呀!
之後我同加欣見到劉美美,
佢話食屎呀通出賣左我地呀!
嘆~
點算好呀?
我而加仲擔心緊呀! |
| 刊登時間︰2006-09-12 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一  | |
生日……XD  |
今日係鄭B生日……但係……
超級之涼呀!!!凍呀!

(我畫既,靚嗎?!)XD
哈哈哈!終於到左LUNCH啦!
MISS NG囉左個蛋糕落黎啦!
嘩!好靚同埋好似好好味咁……
係豬士(芝士)CAKE呀!好味!
但係…太多芝士同埋食得多太''流''
不過多謝你呀!NORMAN!
之後我地行左去維港灣呀!超凍呀!
之後我同頌恩一齊行呀!
我仲買左撈麵同雞串(唔好味既! )
正呀! |
| 刊登時間︰2006-09-11 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 37 | »
|