完左個聖誕啦.... 都總算唔係自己一個人咁過啦.... 一班人出左去影相..其實都係漫冇目的咁行下影下... 聽上黎係有d無聊...但係邊行邊影邊吹水都几好玩.... 開頭真係向度吹咖...點知吹吹下...發生左件大事...又一對新人出現啦.... 就包魚王子同花膠公主...呢對新真係一對令人羨慕的一對... 好大發展既空間...花膠公主真係識野... 今個聖誕都算特別既...應該最多人一齊過既一年...