為何我真的做不出放棄你而平凡咁過
為何番大陸哥時會每分每秒地想你
為何一想起以后都不再見到你而傷心
為何我個一只愛你一個
為何你遍遍不再想我愛你
為何我心想在你的記億留下小小印記
為何我不會變心去愛其他人
為何一早上msn只等你上msn而又5敢add你驚煩住你
為何我想和你一起過的平安夜而遍遍走了
為何我第一次出泥做野溫ga錢..那張心連心不會再發出光輝
為何當我每次睇到我同你ga介子都會林番我同你以前d野
為何我5想你為我再擔心而離開你....