實在太好味啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔錯唔錯(鏡中人就係gali啦條馬尾)
d雜菌幾苦!!^o^
果芢薄荷朱古力幾好味
因為新屋好多野搞@_@
金日好神秘
好恐怖
第一次坐日本地鐵,定係火車??
係日本識 算係我半個大家姐