csk81191

暱稱: 苦戀∼ ?
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 訪客留言 ::
 
 

最近三個月尚無任何留言

 


:: FDs Diary (DiaryXP) ::
 
 


 

2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
Today...........>.<

ICQ.....................@@ You have ga ma?
This few days I went out with DAD and MUM.................tried a~
And I should work hard for the homework a~
also I really want to in class.............4D ar~~~~~.

刊登時間︰2005-08-07 03:52 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 csk81191 的日誌)


ching 於 2005-08-07 07:31 PM 發表:
4D??
你跳級咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

No no, I am in 3D, but 4D is the best class of science in TWGSS so my target is 4D lor~
Posted at 2005-08-08 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 csk81191 的日誌 ]