今日返工既第1日...
今朝8:00起左身...
跟住8:45出門口...
之後就搭輕鐵去返工啦...
跟住就換左公司衫∼haha...
就開始返工,首先就學打水啦,打水姐係係個熱水機度斟d水落d杯到...
之後就開始送外賣啦...
唉,好累呀...