cswcecilia
暱稱: c...wA*
性別: 女
最新文章
最後的blog...*
情人節快樂...*"
無奈...*"
藍色最靜的一天,,he.....
我變了...*"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
藍色的xanga
Mandy的xanga
小琪的blog
安娜的xanga
呀靜的xanga
呀yan的blog

 

感覺奇怪...*''   20 / 11 / 2006

今日係星期一,,所以朝早既時候一D都唔想起身,,

而且我仲要比平時早起,,因為我唔記得左做功課呀,,^^

之後到7:25a.m我就出左門口啦,,去到紅綠燈既時候,,

佢地一個都未到,,等左陣,,mandy同o靚妹黎到,,

突然mandy同我講,,話今日要背默中文,,

oh my god,,我溫都未溫過呀,,所以我就即刻溫,,

之後過左一陣,,呀靜就到啦,,我地幾個就番學校啦,,

跟住我地就入廁所溫書,,喔,,廁所好多人喔,,

之後就排隊,,又要檢查校服,,搞左好耐先上得去,,

上到去一陣就已經係閱讀課啦,,閱讀課之後就上堂啦,,

科學,,[悶]

中文,,[呀sir唔記得有默書,,所以聽日先默,,之後派卷,,算啦,,唔好提啦]

小息,,[去借書,,不過借唔到,,之比呀sir捉左去傾計]

話時話呀,,唔知邊條扑街同呀sir講,,

話我地果邊#[即係我,,安娜,,簡生,,呀靜果堆]好糟喎,,

真係頂你個肺呀,,我地間唔中傾計大聲左咋嗎,,

又唔係糟撚到你聽唔到書,,洗唔洗去報串呀,,

正一死扑街,,之後

音樂,,[考唱歌,,冇我份,,最記得既就係呀簡生係咁羅佢果張紙巾掟我,,

仲要係咁叫我最憎果個名,,討厭]

中史,,[冇帶書,,悶]

電腦,,[聽呀sir講野]

lunch,,去冬菇亭食,,好味,,

返到去學校,,過左一陣就上堂啦,,

電腦,,[打字,,打到我想打爆個電腦呀,,]

英文,,[派卷,,有68分,,都算唔錯啦]

數學,,[又係派卷,,有48分,,好高呀,,叻呀]

放學去買送,,街市D人on 9架,,人地問野咋嗎,,

洗唔洗話人傻呀,,你洗唔洗咁呀,,知唔知咩叫家教呀,,

買完之後就羅返學校,,到4:45就走啦,,

搭MTR,,返到樂富,,去漫畫鋪買左本漫畫就返家家lu...*''

今日家中又有改變,,很矛盾,,討厭那改變,,但很想有改變,,

不知道你明唔明白我說甚麼呢..?

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



 

發現新嗜好...*''   19 / 11 / 2006

今朝8:30a.m就已經起左身,,不過之後又再訓番,,

到10:30a.m先起身,,那時候,,我的膊頭跟手腕都勁痛,,

肯定係有賣旗後遺症呀,,因為昨天賣旗既旗袋真係好重呀,,

拎死人咁濟,,所以我估係賣旗後遺症,,55,,一定係,,

起身之後就食早餐,,好好味喔,,之後睇左陣電視,,

就去玩電腦啦,,細佬仲未起身,,冇人同我爭,,哈哈,,

我玩電腦既時候都用晒黎整blog,,覺唔覺得令左呀...?

之係玩到1:15p.m就比細佬玩,,因為我約左呀yan小姐去MK,,

所以之後就去洗頭,,換33,,之後我就去地鐵站搵呀yan小姐啦,,

去到既時候,,呀yan小姐已經到左,,之後我倆就搭地鐵出MK啦,,

出到MK,,我地既行程就係,,

去旺中食野→去無印買筆→陪呀yan小姐去買返學鞋→回家

行程好豐富呢...?,,[=,='']無奈,,

這就是我今天的收穫,,無印良品墨水筆1支,,

我倆之後就乘地鐵回家,,我倆先乘地鐵到油麻地,,

因為這樣才有坐位喔,,到了油麻地呀yan小姐突然興起,,

去左影相[自拍],,可惜卻比我偷拍左,,

P.S:我始終都係放左上黎,,希望呀yan小姐你不要生氣吧...!''

之後係乘車途中,,我比呀yan小姐知道左我偷拍佢,,

所以比佢偷拍番,,我為左唔比我果張極度醜陋既相片係佢個blog度出現,,

所以無奈地比佢正正常常咁影番張,,真慘,,

之後,,呀yan小姐就搭去黃大仙,,我就係樂富出''集'',,

出''集''之後經過漫畫鋪,,見到我買開果本漫畫出左新一期啦,,

可惜我冇錢係身,,所以唯有聽日放學先買啦,,之後我就步行回家了...*''

我今日發現左我既新嗜好,,就係.....[拍照],,不過絕對有機會係[3分鐘熱度],,哈哈...*''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



 

很疲累喔...*''   18 / 11 / 2006

今日係賣旗日,,我們學校也有份,,

so我就跟藍色小姐一起參加,,

今次係公益金舉辦架,,

都不知道他們係咪想收買人命架,,

比成30張旗紙人,,1張旗紙有24支旗仔,,

你計下,,30x24=幾多,,係720呀,,

成720支旗仔,,點賣呀,,

之後仲有班藍帽人黎同我地爭''生意''喎,,

玩我咩,,點夠佢地爭呀,,so最後賣得8.5張旗紙,,

其實成績都算ok啦,,不過真係''支力''到我想死呀,,

到11:00a.m,,夠鐘啦,,

so我&藍色&惠儀就返一返學校,,之後就去銀行交旗袋,,

去到銀行,,見到呀Yan,,朱xx,,譚xx等等既人交完旗袋企左係門口,,

之後我地就去交旗袋,,跟住我同惠儀就去左M記坐下先,,

過左一陣,,藍色小姐佢地幾個先黎,,

之後呀Yan同我講左D野,,叫我影左某張相{相在下面}

P.S:以下這張相是[招小姐]叫我影既,,當時人請勿向我追究...*''

坐左陣,,等我同呀Yan決定左去邊,,我倆就走啦,,

我同呀Yan小姐決定左去唱K,,又唱呢,,真快樂喔,,

之後我們倆步行去九龍城的Neway,,

去到是12:10p.m,,我地羅左飛就去睇果D好令令既Blythe{即是B女},,

影左好多相相呀,,全部都好令喔,,

係咪好令呢,,{哈哈哈哈哈}

影完之後,,我同呀Yan小姐就上返去Neway果層,,

等左一陣就有房啦,,之後我地就唱唱唱,,

{我唱歌很難聽,,難為了呀Yan的耳朵了}

我地唱完之後,,諗住行一陣,,行既時候見到某間店鋪既名稱,,

真的很好笑喔,,行完左,,呀Yan小姐買完佢既lover->[朱古力],,

我地就行路番家家啦...*''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



 

今天是全方位...*''   17 / 11 / 2006

今天是第二次全方位呀,,

去咩海防博物館羅,,去既時候,,

架車勁''鄧''羅,,''鄧''到我想嘔呀,,

''雲''車浪呀,,好辛苦呀,,

之後呀簡生係咁羅張紙扑我個頭,,咁我咪扑番佢羅,,

打下打下又冇''雲''車浪啦喎,,之後正正經經咁坐番好又''雲''過,,

>_<,,之後參觀果個咁既博物館,,一個字,,

[悶],,之後去到到海邊,,呀sir又無啦啦話要影班相喎,,

咁我地就影左幾張,,真無聊,,

之後呀sir問我野,,又話遲D搵我傾計喎,,

唉,,真係,,我好得閒咩,,

之後參觀完就做工作紙,,真係煩呀,,

最討厭就係做工作紙,,之後就搭番果架車番學校,,

又係勁''鄧'',,真係想嘔呀,,

之後番到去,,等埋呀Yan就去唱K,,

今次同埋朱嘉希去,,之後就唱唱唱,,

唱完就返家家啦...*''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



 

最多默書,,測驗的一天...*''   15 / 11 / 2006

起身既時侯覺得今日凍左好多,,很冷喔,,

Today同細佬一齊番學,,

好小可一齊番喔,,^3^

我去到紅綠燈既時侯,,

呀靜已經到左啦,,

之後我地諗住番學既時侯,,

就見到綠色黎緊,,s0等埋佢,,

點知又見到Mandy同o靚妹喎,,

之後我地就一齊番學校,,入廁所溫書啦,,

溫左一陣,,,溫極都唔入腦,,

so唔溫啦,,之後排隊,,悶到嘔,,

1月陸運會既野,,洗唔洗咁早講呀,,

而家先11月咋嗎,,之後就係週會,,

咩學生會同四社既交職喎,,班人講野費到嘔呀,,

所以又係一個[],,之後數學堂,,

教咩△果D野,,唔多明,,算,,

突然諗起好似針黹要本新簿,,我冇呀,,

所以問安娜佢地它有冇,,

點知安娜,,呀靜,,簡生,,藍..綠色,,西姐都冇,,

之後我諗住叫人幫我買,,

點知D人又叫番我幫佢買,,真係呀,,

我今日要當值呀,,點買呀,,幫人地買都唔得,,正衰人,,

之後小息,,衰呀靜佢地去買簿,,

居然幫死人簡xx買,,都唔幫我買羅,,正衰人,,

之後我就要去當值,,好采比我見到o靚妹,,

佢好好人呀,,幫我去買簿,,thz哦,,

小息之後針黹堂,,要開始整33啦,,

我發覺自己冇呢方面既天分呀,,

嗚嗚,,之後落到課室,,發現安娜同簡生好似鬧交咁,,

安娜同簡生都好嬲呀,,但係其實我覺得好小事,,

大家玩下咋嗎,,lunch同安娜&珊珊去左耶林閣食,,

第一次去果到食lunch,,好美味喔,,

之後又要趕番學校當值,,點知一出門口既時侯,,

先發現原來落緊雨呀,,慘,,冇傘子喔,,番到學校,,

濕晒,,之後就去101聽簡介,,點知個肚好痛呀,,

頭先食得太多啦,,好辛苦呀,,當值完之後中文堂,,

要默書,,有幾粒字唔識,,算啦,,合格就ok架啦,,

之後英文堂又要默書,,默書之前派番琴日份卷,,

oh my god,,得45分咋,,fuck,,

之後默書,,嘩,,好多人出貓呀,,

默完書之後個個都溫社會,,因為放學之後又有測驗啦,,慘喔,,

溫書既時候幫呀簡生背問答,,

佢居然記得晒,,shit,,佢係咪人黎架,,

之後話咁快又落堂啦,,測驗啦,,驚呀,,

好采,,最後都識一半,,對我黎講,,

合格就ok啦,,之後放學又落雨,,

so我同安娜&珊珊就跑去MTR,,

我就搭地鐵返家家啦...*''

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]