My diary
..
csye
暱稱: Sau 儀
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記
Ya!
中樂
壓力壓力壓力壓力壓力...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 24
今日人氣: 20
累積人氣: 1549
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


派卷 鬱悶 分類: 未分類

今日勁開心呀!!首先今日要派卷喇"﹏"好驚呀..本身今日可以派5科,但係Mr. Wong又冇番..所以只係派左中文,中史,數學同科學。中文估唔到咁..差..!得..64....!好多人都係69左右..唉!有d唔開心..不過自己真係唔係幾識..!但不減我今日的興奮~之後派數學..Ms Ng話比我地知1E班係好似最差,有18個唔合格..,之後我地班就有14個好似..1d就同我地好似又係差唔多..聽到我心都跳埋出黎咁滯..不過我都唔會對自己冇希望既..我都希望自己首先唔會係唔合格果d喇..其次就係我預計自己唔會唔合格的..不過本身以為有50,60靈左右..點知比我想像中好好多..!竟然有75分呀!雖然比起"賤人同"小冰都唔係特別好..不過對於自己都好開心..之後去街既時候,彤話郭俊然淨係得38..然話自己睇唔明d英文..我都唔係好明d英文- -"之後就派IS,IS有76..冇咩野關於IS好講.."之後LUNCH TIME,READING TIME..之後派中史..比預期差..得67.5。冇野講..有D唔開心..暫時中文竟然最屎..不過好驚英文唔合格..真係好驚.."之後就放學喇!!




訪客留言 (返回 csye 的日誌)


國寶 於 2005-11-14 09:34 PM 發表:
冇打6b d野既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

諗住下一篇先打..點知............
Posted at 2005-11-14 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]