諗番..原來我都鍾意左你有就快半年..
但係呢半年就冇咩變過..
你都仲係咁..不過都開始有d習慣..
..不過我又諗番..
你係可以令我開心..
不過又可以令我開心..
但係佢就..
已經好直接同我講明..
只會令我唔開心..
我突然..好鍾意你..
..仲有呀..
我今日係msn比霖叫我做陳太..
雖然..好似好老咁..
不過唔知點解..
好開心..
卡卡..我叫做陳太呀~
卡卡..
傻左..
陳太..
too good!
卦咳咳..!^^
唔知點解..好鍾意你..
就算宜家我仲有好多功課未做..
但係我都要打今日既日記..
因為..*

|