| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 11 月 22 日 星期二  |
~^~  |
分類: 未分類 |
呢排就好多功課做呀~
煩死人喇..
仲有呀..仲差一個人就400人次黎過睇喇..
好開心呀..希望快d 1000..卡卡..
今日我識織低針喇!!
好開心呀!!~
本身我想請楊媛怡教我既..
不過教教下又變左做袁鈺萍教我..
但係有個賤人係度左住哂...- -"
勁憎佢呀!!
搞到好似係我比材料佢學咁..
食..屎.....喇!!
好憎佢呀!!

點知lunch time 之後....
竟然楊穎彤個學長話教我呀~~
^^好開心呀!!
真係遇貴人呀~~
宜家對d學長改觀呀>∼<
卡卡~
好開心呀..
之後我又識識地..
又好似唔識..
佢話放學去圖書館搵佢教我呀~~
好開心!!
拉埋逸宜去..見到楊穎彤..
學長教左喇~
識左喇~
ya!
之後三個一齊去搵老師去bbq..
點知一個都唔成功..
個個都搵齊咁滯..
都冇一個去..
本身mr. yuen去架..
但係因為係星期日..
佢兩個小朋友..
要去學畫畫..
so..
88~= =
總結..就係冇一個老師可以去到..
唉..
好多野做呀..
唔打lu..
|
|