PE跳遠.. MAT.. OK.. ENG.. 恐懼&無聊.. GEO.. 唔係好明又好似明明地.. 不過好肚餓.. 中文.. 唔記得左發生過咩事.. 今日梁耀輝話有我日記.. SO WHAT? = =" 不過覺得佢有點兒賤.. GEN.. 個呀伯好黑人憎.. 真係好黑人憎.. 宜家係學校打緊.. 為左阻止受到梁耀輝病毒既侵害.. 我決定.. 將呢個日記加密碼..~ 個密碼就係.. 想知問我喇..~