My diary
..
csye
暱稱: Sau 儀
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
日記
Ya!
中樂
壓力壓力壓力壓力壓力...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 24
今日人氣: 33
累積人氣: 1624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


水 魚 生 涯 .. 不安 分類: 未分類

今日好唔開心呀!!~
不過都有野令我開心既~
唔開心就係..
lo wai ki 話..
唉~
挑針..
仲有呀..
我發覺自己真係一條水魚..
真係..
做咩都好低..能..
今日lunch time
"小湯圓"(= =)問我..:::
你係咪8月出生?
我話唔係..
之後佢話你係咪處女..~
我以為係問我係咪處女座..
我就話唔係..
之後........
佢就係度狂笑..
我即刻諗到..
...
處女- -"...
好多人係度笑...~
真係救命..
做左一條水魚lu~
之後去買書..
買左一本英一本中..
點知..買完之後先知..
果兩本係比人睇過果種..
我買左二手書..~!?
or係應該叫做舊書?= =
水魚..~
      游   游   游  ..
中文堂又買左一本中文書..
本中文係一個老師話好睇..叫我地可以睇下..
我就買左..
點知..
盧婉婷話..
d高form話..
果個老師先日都昆人..
本本都話好睇= ="
o...
我暈咁制..........
我真係..
一條活生生的水魚..
係書展度..
我地仲要搵人組..又要求人..
有人話個張宇軒想同我一組..
唔知係咪真..
希望唔係..
搵左成堂~
都係冇人組..
..
我唔求喇..
分唔到就分唔到...~
宜家要番屋企練琵琶喇!!
成個禮拜冇掂過個琵琶..
聽日..
死期到..
我就係第一個係琵琶組度..
比丘生鬧既人..~
好驚聽日..
都唔知今晚..
有冇心機練tim..
唉..
呢排真係好鬼..黑..
又唔可以話係黑..
總之就好..
唔順意..
仲有一樣野..
令我好煩惱..
不過..
希望呢件事..
唔會對我影響好大,,
我想考好考試..
我要努力..
今次實在太..
差了~
!回家!




訪客留言 (返回 csye 的日誌)


熙堯~ 於 2005-11-25 04:50 PM 發表:
你唔好咁唔開心啦!!   lo wai ki呢d衰人唔洗理佢,呢d賤人,唔識都算啦!!!!!!
我何嘗唔係太天真,結果比人傷透左我個心,諗返都有d想喊.....
((太主動..受傷只會是自己))我唔係好認同,當初都係我主動,我地先一起-_-....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....
Posted at 2005-11-26 07:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



國寶 於 2005-11-25 04:30 PM 發表:
點解金日唔出sd既,,,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

because唔開心..~
Posted at 2005-11-26 07:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]