今日好悶呀.. 早上去中樂.. 好驚丘生鬧.. 佢冇鬧我.. 不過就鬧左一個女仔.. 鬧鬧下就鬧埋全部人.. 好得人驚.. 有好多野要練呀!! 丘生終於鬧人喇!! 番到屋企 做功課.. 做做下NE.. zz左...之後做左一dd HE.. 食飯.. 睇書.. zzz........... 今日真係無聊..