| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-14 |
|
今日返去學校地理補課;
唔知點解 勁心散v_v
可能係考完試同埋太耐冇上堂啦..
小測 都係諗住求求其其hea左過去就算xp
終於派了暑期作業了`
希望可以係8月前做哂佢啦^_^!
|
| 發表時間:2009-07-14 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-11 |
|
今日去左買舊書.
好攰, 但係已經差唔多買齊所有舊書啦;>
只差1本英文2a $600內ko v_v!
中文 數學都要用新版書. 都唔明無啦啦點解要轉-.-
買完書. 去試左FUllY 既珍珠奶茶
做緊優惠. $8 only
呢間野新開. 勁多人`
起碼要等成25-30mins
味道ok既. 不過我唔係太中意"
我覺得茶既味道好濃 搞到苦苦地
加上珍珠唔係{趙頭} -v-
可能係我飲唔慣奶茶啦, |
| 發表時間:2009-07-11 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-10 |
|
今日派左成積表.
成積算係理想;
但係我覺得好可以再好d
好多科都俾平時分拉低左小小.
f.2 的完結, 代表住f.3的來臨
唔知道f.3 升邊班.
遇到怎樣的同學,老師
畢竟2b相處了1年. 也有點不捨得啦/3\
今年的暑假, 即將要開始了xd! |
| 發表時間:2009-07-10 02:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|