csyjoyce
暱稱: Joyce
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
moving on
破斧沉舟
關於要放下這個男人
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (1018)
CAMPS (14)
Church life (97)
Family Day (22)
G FORCE (31)
PLAY (39)
School life (181)
With GOD (19)
中山短宣 (11)
我在定福的日子 (72)
其他 (138)
會考 (12)
未分類 (383)
好友名單
網站連結
凊凊
Johnson
kai組
MJ
大丸
小叶
小龜
小麗
三叔
公公
四月
巧巧
艾迪
余仁
佩琦
表姐
杰儒
阿鑾
阿毛
阿光
欣茹
阿達
阿瘦
阿賢
咩咩
珊岐
柯柏
師傅
釗釗
張嘉
森煜
舒媚
黑帶
雅婷
雅媛
溫總
溫柔
聖深
節制
運雙
廖媽
潘加
豬晶
橙橙
凝軒
蕭b
日誌統計
文章總數: 1018
留言總數: 1255
今日人氣: 40
累積人氣: 67700
站內搜尋
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


向GEOG說再見 分類: 會考

YOYOYOYOYOYO~~~~~~~終於考完GEOG啦~~~~

昨晚睡得好,雖然不是一覺訓天光,不過只少起來是精神的。

早上前往百周年,返學時間的輕鐵真的很可怕...=.=
會合MARCO、toking後作最後掙扎。
百周年的正門小得可憐....正門上方的校名小得更可憐....

paper1...ok...選了2、5題,這應該是最正常的選擇吧。
剩下好多時間,我還有1個多小時做最後一題呢....
geog果然係一科吹水科目....卡

paper2....就fair啦。Goeg的MC永遠都好難捉摸....不過我覺得淺過MOCK同05、06的...

原來都幾多5B係百周考wo...

本來諗住去定福,打電話果果都唔聽....
最後回家了....have a good sleep~呵

昨晚又發夢,見到好多教會人。其中以阿毛的形象最為清晰,唔記得佢係度搞冷gag定係玩緊games...
不過真係清晰到我還以為真有奇事...
最近花太多精神在發夢了....=.=

其實考會考也沒什麼大不了吧~hehe~






訪客留言 (返回 csyjoyce 的日誌)


sally1018 於 2007-04-26 10:24 PM 發表:
樓下的:
你不是很輕鬆的嗎....
怎麼會睡不著呀.....XDDD

正呀!!KO Geog了!!
我也是做2,5題哩////
老鼠又做city了!!勇呀!!
我今天又看見那個很像米缸的人了!!
今天南屯官也超多5B耶!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就是嘛....不是一直都說自己很輕鬆嗎?=0=
又來....屯門到底有多少人似米缸的呀?=.=
Posted at 2007-04-26 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiu 於 2007-04-26 08:46 PM 發表:
咁鬼多夢既=.=
我琴晚瞓唔著....好慘...
唔知點解..
好眼訓呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...夢陸續有來..
要不要我每天打上blog給你看看....hehe~
做咩訓唔著呀?
聽日考中文,應該無壓力吧~
have a good dream tonite~^^
Posted at 2007-04-26 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yuet 於 2007-04-26 07:18 PM 發表:
好野~ko geog~~
明天中文~有d灰
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都未溫過中文...
死啦...好眼訓tim...
Posted at 2007-04-26 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]