快走lu~
最後都係決定拖gip去,因為可以盡情地帶衫...
聖經班同workshop,為我禱告吧....=.=
showhappy仲未上到,好唔開心呀...
今日1:50pm上車,掛住我既仲可以打俾我架~=]
好吧~下星期再見嘍~~^^