csyjoyce
暱稱: Joyce
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
moving on
破斧沉舟
關於要放下這個男人
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (1018)
CAMPS (14)
Church life (97)
Family Day (22)
G FORCE (31)
PLAY (39)
School life (181)
With GOD (19)
中山短宣 (11)
我在定福的日子 (72)
其他 (138)
會考 (12)
未分類 (383)
好友名單
網站連結
凊凊
Johnson
kai組
MJ
大丸
小叶
小龜
小麗
三叔
公公
四月
巧巧
艾迪
余仁
佩琦
表姐
杰儒
阿鑾
阿毛
阿光
欣茹
阿達
阿瘦
阿賢
咩咩
珊岐
柯柏
師傅
釗釗
張嘉
森煜
舒媚
黑帶
雅婷
雅媛
溫總
溫柔
聖深
節制
運雙
廖媽
潘加
豬晶
橙橙
凝軒
蕭b
日誌統計
文章總數: 1018
留言總數: 1255
今日人氣: 4
累積人氣: 67638
站內搜尋
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


破費之旅 分類: Family Day

我覺得今天花了很多錢...@@

第一站去了柏麗的補習社拎章程,Richard、June定Patrick好呢?
然後上了什麼電器家俬鋪。為了match番鋼琴的顏色,我娘打算把客飯廳的家俬全部換掉....@@
我在旁一邊叫我娘不要魯莽....倒不如買間新屋好過啦...XD

下一站是市中心,換眼鏡!
我和妹一起換,又破費了...哈~
這次是黑紅色半框,感覺上不錯,下星期六可以拎了~
下一站破費之旅,去扒王食lunch~~
我和老爸都是敗家一族,各吃了個接近$60的牛柳..XD
然後經過旅行社,娘又決定月尾和爸去加拿大...叫我SET行程...=.=

去了adidas買球鞋forPE堂...五百幾好似好貴咁...:P
路經CRAZY ROOM,買左個筆袋同斜揹袋...本來諗住自己俾錢,點知銀包得$18.3...=0=
手拎著一袋二袋,滿足地回家。=]

回家訓覺,一訓就4個小時。最搞笑係一邊訓一邊係度諗我未做功課點算好...
不過當然係訓覺至上...XDDDD
矇矇矓矓起左身,仲刷埋牙....刷到一半先發現自己係度做緊咩...=_="

唉...原來我都有幾多功課未做,點算呢?唔多想做...
我會懷念沒有功課的日子...T_T






訪客留言 (返回 csyjoyce 的日誌)


展鵬 於 2007-09-09 10:00 PM 發表:
你就好啦....
有了新琴... 又有0甘多新0野...
但不要太貪愛錢財bor... 哈哈..
很開心可以舉行打爆scc oh no大會...
yeah!!!
但點解你訓完午睡後會刷牙.... 你真係訓到傻左..哈哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...新學年呀嘛,要喚然一新!hehe~
我覺得我們家快要破產了...呵
打爆scc oh no大會,好呀!期待期待!!
我諗我未訓醒,做左d放射動作囉...哈
Posted at 2007-09-09 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]