今天看了兩套戲,睇到個腦很累…哈!
唔…今天妹出門時我還沒起床..慢條斯理的搞下搞下..
返到學校8:51,原來會count做遲到...噢。= ="
班會遊戲,扑傻瓜、killer…大家都玩得幾開心!
今次係第一次玩mc版killer玩得咁投入..這也可能是因為我被某衰人殺了..=.=
睇戲時間..醜女大翻身,對韓片沒什麼興趣..一開頭覺得好無聊...只是覺得,男主角好帥哦..*v*
然後,睇睇下又唔錯播..結局都幾感人..而且配樂好正好好聽!
不失為一套好戲~
在教會等師傅的午餐,鍾曉輝要靚唔要命..難得俾佢靚到一次..哈
上網看了魔法奇緣的trailer....嘩,不得了,這套戲擺明就是給我看的!
哈,卡通科幻搞笑迪士尼..看來是一套不太有深度的戲,岩晒我!=v=
行去新墟..好冷...
今天睇戲黨有俊仁寶雙權輝和我。
長江七號...唔...我睇完時"哈"左一聲...咁就做完?= ="
師傅說得對,睇周星馳的戲也不是要睇劇情啦~
不過隻外星狗係幾得意既..
食了個小小的下午茶..我的西多士呀~~~~~/.\
去到定福,好多人..又偷了魏偉剛的水樽來做暖水壺取暖.嘻嘻~
行行企企..大家都聚集在定福去luen爸的安息禮..還見到有強...oh..~.~
最後和師傅、十一、運雙、石頭去了食暖呼呼的豆腐花,以及幫十一買整壽司材料..
運雙真可憐..哈..要遊蕩到8點..
天氣持續寒冷..還了手套給鄧家..我恐怕會生存不了..=3=
|