今天不斷出街..........好累
5點半係"希望之光"既結幕禮
我唔識去..........林住唔去
點知個死肥仔打過來........叫我快d去
不斷迷路.....不斷問人.....
終於到左
但人地話我遲到
鍾要個個都穿營服.........只有我一個穿便服
最意外既就係......一個男仔送隻公仔被我
有部分既人都咸左.....其中一個係mandy....
食完野之後,....肚痛
去左睇醫生(中醫)
d藥好苦