今天我去左動漫節..........
係去既time........我既fd要我去佢home等佢
真係唔想去
不過我咁好人....點會唔去呀
點知佢阿ma阿ba都放假......係屋企
佢竟然冇同我講......但係冇所謂啦!!!!
我買左好多我鍾意既漫畫
可惜有d事
so8點就走啦!!!!!!!!!
係個度.............我見到好多熟人
同見到好多野.........係會令我心痛既...........
返到屋企被阿ma駡
因為我冇拖地
p.s.今日被阿ma駡又見到unhappy既野
|