太過份啦
xx將我ge blog 被學校d人睇
我e個blog係唔被學校d人睇架
你冇同問過我就被人睇....哼
今日仲有人問我關於blog ge野......我都知點講
xx仲要我去搵個某某人....你想我同佢講咩喔??
開學咪開學囉!!做咩開學ge第二日就來煩我......
但我已經del左個篇文章啦!!
所以應該唔會再有事啦掛..........
p.s.琴日多謝你!!!!死肥仔.......嘻嘻